Projekt identyfikacji wizualnej marki Dekoral



Polifarb Cieszyn-Wrocław SA, lider na rynku farb i lakierów, postanowił promować najważniejsze produkty segmentu retail pod wspólną nową marką.

Zadaniem Grafis Projekt było zaproponowanie nowej nazwy marki oraz określenie jej cech wizualnych, uwzględniających wszystkie istotne parametry rynku. Wybrano nazwę i logotyp “Dekoral”.

Opracowano standard graficzny marki określający zasady stosowania logotypu i kolorystyki. Zaprojektowano rodzinę opakowań. W ciągu czterech przygotowano do produkcji ponad 100 wzorów. Równolegle powstały projekty kilku serii druków promocyjnych, POS i ogłoszeń do kampanii prasowych. Przygotowano standard marchandisingowy dla sieci sprzedaży.


W krótkim czasie marka Dekoral stała się najlepiej rozpoznawalną marką farb i lakierów.

Pomyślnie zasubskrybowałeś Grafis Projekt
Świetnie! Następnie dokończ zamówienie, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich treści premium.
Błąd! Nie udało się zarejestrować. niepoprawny link.
Witamy spowrotem! Zalogowano pomyślnie.
Błąd! Nie udało się zalogować. Spróbuj ponownie.
Powodzenie! Twoje konto jest w pełni aktywowane, masz teraz dostęp do wszystkich treści.
Błąd! Płatność Stripe nie powiodła się.
Powodzenie! Twoje informacje rozliczeniowe zostały zaktualizowane.
Błąd! Aktualizacja informacji rozliczeniowych nie powiodła się.